це праця, відповідальність,
традиції, культура і майбутнє»
це праця, відповідальність,
традиції, культура і майбутнє»
Рік, що минув, був непростим і поставив перед українськими фермерами чимало нових викликів. Як Ви оцінюєте його в рамках діяльності компанії LEMKEN?
У зв’язку з цим яка буде стратегія компанії у контексті зміни ситуації в Україні?
Україна займає не останнє місце у структурі продажів компанії LEMKEN. Які продукти найбільш популярні серед українських агровиробників?
«ЛЕМКЕН-Україна» у нашій глобальній структурі займає одне із провідних місць. Адже останнє десятиліття поспіль ми бачимо, що Україна нам дає 10% у загальному товарообігу компанії. Це дуже висока частка. Особливо, якщо дивитись у розрізі тих 57 країн, де ми працюємо.
Діяльність LEMKEN ґрунтується на таких цінностях, як якість та інновації. Це основа основ у нашій роботі. Наша продукція недешева. У деяких сегментах ми, можливо, і найдорожчі. Але завжди стоїмо на технологічності та якості. Це дозволяє нам займати сильні позиції на ринку в сегменті грунтообробітку. Зокрема, із продажів плугів займаємо взагалі перше місце у світі. Хоча й з інших агрегатів не поступаємося, наприклад, у сегменті коротких дискових борін чи культиваторів.
На нещодавній виставці в Ганновері Agritechnica-2019 на стенді компанії LEMKEN було презентовано перший самохідний обприскувач Nova 14. Чи використовувався у його розробці фермерський досвід?
Новий проект, нова стратегія, і Ви набираєте зовсім нових людей, ставите їх на керівні посади. А LEMKEN — це ж сімейна компанія, де, мабуть, цінуються традиції. Чи не ризиковано це було?
Доволі ризиковане управлінське рішення. Тут видно Вашу сильну руку як керівника. Який вплив на Ваші рішення має сім’я Лемкен?
Розкажіть більше про структуру компанії та систему управління підрозділами.
Сьогодні у світі бізнесу тренд залучати різні креативні команди, що мають нестандартне мислення. Чи Ви вже маєте креативні команди з нестандартним мисленням, які розробляють сучасні розумні знаряддя та обприскувачі?
Можете навести приклад?
В Україні є вже така станція?
Світ, дійсно, поринув у глобальну трансформацію. Сільське господарство найбільш повно відповідає на вимоги часу. Чимало розмов точиться про роботизацію, штучний інтелект та навіть зникнення багатьох професій. І саме в агровиробництві, вважається, це відбудеться найшвидше. Чи погоджуєтесь Ви з такою думкою?
Що для LEMKEN важливіше: продажі чи добре ім’я на ринку?
Для Вас як для керівника чи бувають складні моменти в роботі? Наприклад, коли виводите новий продукт на ринок, чи формуєте нову стратегію?
Керувати такою великою компанією однозначно непросто. Як Ви любите знімати стрес, відпочивати?